اقدامات چندانی در زمینه تحقق شعار سال انجام نشده است/ یکی از موانع جدی تولید سیستم اداری است

نماینده مسجدسلیمان با بیان اینکه اقدامات زیادی را برای اجرایی شدن کار شعار تولید دانش بنیان اشتغال آفرین انجام ندادیم، گفت: یکی از موانع جدی در سر راه تولید سیستم اداری است.

علیرضا ورناصری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد تحقق شعار سال ۱۴۰۱ گفت: مقام معظم رهبری با تاکید بر مسئله تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این شعار را تعیین کردند و انتظارشان این بود که اجرایی شود.

 

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به نظرم ما هنوز در ابتدای راه هستیم و کار زیادی در این رابطه انجام نداده ایم. خیلی از موانعی امروز سر راه تولید منشعب از قوانین و مقرراتی است که داریم یا عدم اقدام به موقع کسانی است که باید در این زمینه کاری انجام دهند.

 

وی ادامه داد: تعیین این شعار در ابتدای امسال بهانه ای بود که برای رفع موانع تولید که یکی از مسایل استراتژیک کشور است و باید به عنوان یک شعار اساسی به آن نگاه کنیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از موانع جدی کشور در امر تولید سیستم اداری است که ما باید این سیستم را اصلاح کنیم. اگر قانون اصل 44 به درستی اجرا نشد، حتما بعد از 40 سال به این نقطه نمی رسیدیم که بگوییم یکی از موانع ما سیستم اداری است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه باید موانع تولید برداشته شود، از دانش بنیان ها برای رشد و شکوفایی حمایت جدی شود و مسایل مد نظر رهبری در این دو حیطه باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1254988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha