لزوم ساماندهی نمازخانه‌‎های کردستان برای رفاه حال مسافران نوروزی

عظیمی بر لزوم ساماندهی نمازخانه‌های عمومی استان کردستان به‌ویژه نمازخانه‌های بین‌راهی برای خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد.

اکبر عظیمی _دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان_ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: اماکن عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی به‌نوعی نشان‌دهنده سطح فرهنگ استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران است و انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌ها اقدام شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با بیان اینکه مهمان‌نوازی و تكریم مسافران، از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز مردم کردستان به‌شمار ‌می‌رود، اظهار کرد: زمانی که مهمان وارد استان می‌شود می‌طلبد زمینه و امکانات لازم برای خدمات‌دهی به آنها به‌ویژه شرایط اقامه نماز مهیا باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی با جدیت پیگیری ‌شود، افزود: بهبود وضعیت نمازخانه مجتمع‌های بین‌راهی، پمپ‌بنزین‌ها و تفرجگاه‌ها در استان باید هرچه سریعتر و قبل از آغاز سفرهای نوروزی در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

 

عظیمی یادآور شد: امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی نقاط ضعف و قوت را شناسایی و در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و در شأن مهمانان و مسافران نوروزی فعالیت کنیم.

کد خبر 1255012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha