استمرار طرح «سه شنبه های تکریم» همزمان با نیمه شعبان /خانواده شهدا میراثی گرانقدر برای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه خانواده شهدا میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند، گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند جوانان ما را از هجمه‌های فرهنگی دشمنان حفظ کند نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه است.

حجت الاسلام «علی عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی در استان همدان  همزمان با نیمه شعبان اجرای می شود.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان همدان با اشاره به استمرار این طرح عنوان کرد: اجرای طرح  ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت خانواده شهدا تا پایان سال ادامه دارد و با پیش بینی های انجام  شده  خانواده های معزز شهدا و ایثار گران، نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز کانون ها، خادمین مسجد، مسئولین تأثیر گذار و مسجدمحور از جمله گروه های هدف این طرح هستند.

 

وی بیان کرد: طرح سه شنبه های تکریم،  باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد و زمینه انتقال جوانان به فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام عزیزی اضافه کرد: در واقع طرح ملی  «سه شنبه‌های تکریم» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران اجرایی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند جوانان ما را از هجمه‌های فرهنگی دشمنان حفظ کند نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه است و  امروز با تبیین و تقویت فلسفه ایثار و شهادت در بین جوانان سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان  ایجاد می شود.

 

 

کد خبر 1255045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha