اجرای طرح فجر تا فطر در گیلان

پورحیدری از اجرای طرح فجر تا فطر خبر داد و گفت: طرح فجر تا فطر از سوی دولت در تمام کشور از جمله استان گیلان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، تیمور پورحیدری -مدیرکل صمت گیلان- صبح امروز(سه شنبه،‌ ۹اسفند) در نشست با فرماندار ماسال با تاکید بر تامین کالاهای اساسی در بازار عید اظهار کرد: باید در بازار نظارت و بازرسی مستمر صورت بگیرد.

 

وی افزود: مردم با حضور و خلق حماسه در 22 بهمن، محبت خود را در حق نظام و رهبری تمام کرده و ما باید به عنوان مسئولین ارادت خود را به مردم ثابت کنیم.

 

مدیرکل صمت گیلان از اجرای طرح فجر تا فطر خبر داد و گفت: طرح فجر تا فطر از سوی دولت در تمام کشور از جمله استان گیلان در حال اجرا است و بر اساس این طرح 34 قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

پورحیدری تصریح کرد: بخشی از کالاها را دولت تأمین می‌کند و در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهد تا با قیمت کمتری عرضه شوند و بخشی دیگر را دستگاه‌هایی که با تولیدکنندگان همکاری می‌کنند مانند جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن، تجارت با ایجاد ارتباط میان تولیدکننده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاها را ارزان‌تر در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهند تا بتوانند با تخفیف بیشتری به دست مردم برسانند.

 

وی خاطرنشان کرد: با تمام توان به جهت هر چه بهتر اجرا شدن این طرح اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 1255052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha