جهاد تبیین مهمترین رسالت طلاب و روحانیون است

حجت الاسلام محمدی گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزویان به خصوص طلاب و روحانیون انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، از رشت، حجت‌الاسلام احسان‌‌الله محمدی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان- امروز(سه‌شنبه، ۹ اسفند) در دوره مقدماتی طرح تعالی توانمندسازی طلاب روحانیون، مبلغین و ائمه جماعات که در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی استان برگزار شد با تاکید بر نقش مهم طلاب در عرصه جهاد تبیین گفت: اهتمام ویژه به جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری و از واجبات امروز است یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزویان به خصوص طلاب و روحانیون انقلابی است.

 

وی با تاکید بر اجرای قطعی فریضه جهاد تبیین مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب افزود: حتی در شرایط عادی نیز نیازمند تبیین داریم چه برسد به شرایط امروز که تحت تهاجم رسانه‌ای، فکری و تبلیغاتی دشمن هستیم و ضرورت جهاد تبیین در این راستا بیش از پیش است.


محمدی نقش جهاد تبیین در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را بسیار موثر دانست و اظهار کرد: به وسیله جهاد تبیین و ایجا تواصی، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود، و  معتقدیم وظیفه انسان مؤمن است که تواصی به صبر و تواصی به حق داشته باشد.


محمدی با بیان اینکه روحانیت همواره پای‌کار انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: کسانی که درمقابل آن‌ها می‌ایستند مسلماً داخل دام شیطان افتاده‌اند و نسبت به طلاب جسارت خاص انجام می‌دهند.


 

کد خبر 1255082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha