فلسفه انتظار فرج در برنامه های نیمه شعبان تجلی یابد

حجت الاسلام مدبر حجت الاسلام مدبر لزوم همکاری مردمی را برای باشکوه تر برگزار شدن برنامه های نیمه شعبان یادآور شد تا فلسفه انتظار فرج نیز بیش از پیش به خصوص به نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز سه شنبه (۹ اسفند) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم پیاده روی منتظران ظهور همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)، با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: به فرموده پیامبر اسلام(ص) برترين كارهاى امّت من، انتظار فرج از خداوند عزّ و جلّ است.

 

امام جمعه جهرم دلدادگی مردم دارالمومنین جهرم به اهل بیت(س) را از ویژگی های تاریخی این دیار دانست که در برپایی مراسم مختلف مذهبی نمود بیشتری پیدا می کند.

 

وی پیاده روی منتظران ظهور را از جمله این مراسم دانست که از سالخوردگان عصا به دست تا کودکان نوپا، به  عشق و ارادت به حضرت صاحب الزمان(عج) حضور پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام مدبر لزوم همکاری مردمی و همچنین حضور پرشور هیات های مذهبی شهرستان جهرم را برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم یادآور شد تا علاوه بر برپایی موکب های مختلف، فلسفه انتظار فرج نیز بیش از پیش به خصوص به نسل نوجوان و جوان منتقل شود.

 

در ادامه این جلسه حاضرین از جمله سردار امیر سالاری فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج)، شعبانی سرپرست فرمانداری ویژه  و دهقان رییس سازمان تبلیغات اسلامی جهرم،به بیان دیدگاه های خود در خصوص هر چه با شکوه تر برگزار کردن این پرداختند.

 

کد خبر 1255085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha