فعالین عرصه احسان و نیکوکاری در گیلان تجلیل شدند

آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمد کرمی -مدیرکل ستاد احرایی فرمان حضرت امام(ره) در گیلان- امروز سه‌شنبه (۹ اسفند) در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری در رشت، با اشاره به تشکیل شورای جایزه احسان در گیلان گفت: با تصمیم این شورا از خیران همکار با بنیاد که در طول سال مشارکت و همکاری لازم را در برنامه‌های بنیاد دارند، تجلیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این تجلیل در سطح کشوری نیز با حضور خیران و نیکوکاران استان‌ها برگزار می‌شود افزود: خیران و نیکوکاران در ۱۰ محور از جمله میزان همکاری، فعالیت و سابقه خدمت رسانی، میزان اثرگذاری و... شناسایی شدند.

 

کرمی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان که فرمودند:"جز با کار جهادی و انقلابی کارهای کشور به انجام نخواهد رسید" تصریح کرد: بنیاد احسان در چند سال اخیر با کمک و مساعدت نیکوکاران توانسته خدماتی را در راستای محرومیت زدایی جامعه انجام دهد.

 

وی با اشاره به ماموریت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه‌های آموزشی و همچنین ظرفیت خانه‌های احسان در محله‌های کم برخوردار استان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان با ۲۲۰ گروه و فعال اجتماعی همکاری دارد. 

 

در پایان این مراسم از فعالان و خیران نیکوکار استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

 

 

کد خبر 1255110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha