کانون ها در راستای تولید فرهنگ در کنار مساجد تلاش می کنند

محسن رضایی گفت: کانون های در راستای تولید فرهنگ در کنار مساجد تلاش شبانه روزی دارند و ۱۸ اسفند فرصتی برای شناساندن این سنگر های فرهنگی و مذهبی است.

محسن رضایی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: در تمام این مدت بر این مهم بوده ایم که بتوانیم کانون های مساجد را به خودکفایی برسانیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: کارسازی های لازم برای ایجاد بستر رشد کانون های مساجد فراهم آمده است و اکنون زمان آن است که آستین های همت خود را برای رشد و ارتقای این مکان های فرهنگی و مذهبی بالا بزنیم.

 

وی ادامه داد: اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه حاکم است، جای هیچ بحثی نیست و همه می دانیم که مسایل و مشکلات اقتصادی بر تمام جنبه های زندگی تاثیر داشته و فرهنگ و کار مذهبی نیز از این مهم مستثنی نیست ولی برماست از این برهه حساس و سخت تاریخ سربلند بیرون آییم.

 

این مسئول اضافه کرد: در راستای بزرگ داشت سالروز تاسیس کانون های مساجد برنامه هایی در نظر گرفته شده است که دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار بانوان مدیر کانون و فعالان مسجدی با مدیر کل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و دیدار روحانیون کانونی و همچنین رابطین کانون های شاخص و فعال با مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی است.

 

رضایی با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان حسن ختام دیدار های اعضای کانون ها خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم در این دیدار ها بتوانیم توانمندی ها و ظرفیت های کانون های مساجد را به شایستگی معرفی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: جمعی از هنوندان عضو کانون های مساجد نیز با مدیر کل حوزه هنری استان دیدار و تبادل نظر خواهند کرد.

کد خبر 1255125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha