امیرعبداللهیان به خوبی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به سخنرانی امیرعبداللهیان در پنجاه و دومین اجلاس حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت: امیرعبداللهیان در سخنرانی خود به خوبی از ملت ایران و همچنین اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنرانی امیرعبداللهیان در پنجاه و دومین اجلاس شورای حقوق بشر در سازمان ملل در ژنو گفت: امیرعبداللهیان در سخنرانی و همچنین در دیدارهایش با مقامات سایر کشورها به خوبی از مردم ایران، اقتدار و چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

 

 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در سخنرانی وی مورد توجه قرار گرفته بود، دخالت های کشورهای غربی در امور داخلی ما بود و همچنین دوگانگی آنها در اظهارنظر و تصمیم گیری در رابطه با موضوعات دیگر کشورها بود.

 

 

وی ادامه داد: بارها کشورهای استکباری توهین و افترا زدند، ما را تهدید کردند ولی ما هیچ گاه در دام این سیاه نمایی های آنها نیفتادیم. ما باید همین گونه مسیرمان را ادامه دهیم و سیاست های آنها را برای افکار عمومی بیان کنیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: حضور امیرعبداللهیان در این اجلاس فرصت خوبی برای رایزنی با مسئولان و مقامات دیگر کشورها بود.

کد خبر 1255198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha