فاصله  تا دست یابی به منافع حداکثری، بسیار کم و قابل تحقق است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرف های ایران در مذاکرات برجامی در موضع تمکین به خواست ما هستند، گفت: فاصله ما تا دست یابی به منافع حداکثری بسیار کم و قابل تحقق است.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان درباره سخنان وزیر امور خارجه در  گفتگو با العالم مبنی بر تمایل آمریکایی ها برای ادامه مذاکرات برجامی گفت: وزیر امور خارجه ایران اکنون از موضع قدرتمندانه از جانب ملت ایران سخن می گوید، 22 بهمن امسال مردم ایران شاهکار آفریدند و باید نزدیک شدن ایران به پیروزی را تبریک بگوییم.

 

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایرانیان مصداق مقاومت و ایستادگی تا دست یابی به پیروزی و موفقیت هستند و صحبت های آقای امیرعبداللهیان یادآور آیه قرآنی نصر من الله والفتح القریب است. صبر ملت ایران در حال جواب دادن است، زانو زدن استکبار در برابر اراده ایرانیان اکنون بیش از هر زمانی قابل مشاهده است.

 

وی تصریح کرد: از پا افتادن و از نفس افتادن استکبار در برابر مقاومت ملت ایران که ناشی از یک رهبری قوی و پر اراده و ایستادگی ملت است، اکنون بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراز و فرودهای سال های گذشته، بدعهدی ها و بدقولی ها طرف مقابل اکنون به مرحله ای رسیده است که ایران در موضع قدرت و طرف های مقابل در موضع تمکین به خواست ما هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون آمریکایی ها زیاده خواهی های خودشان را کنار گذاشته اند. فاصله ما تا دست یابی به منافع حداکثری ملت ایران بسیار کم و قابل تحقق است.

کد خبر 1255200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha