بزرگداشت  هفته تربیت اسلامی در قم با حضور هزار مربی

مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی با حضور بیش از هزار مربی، معاون، مشاور و فعال حوزه امور تربیتی در سالن بیداری اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، علیرضا رحیمی-مدیرکل آموزش و پرورش استان قم- در این مراسم گفت: نهاد امور تربیتی با هدف مقابله با تفکرات انحرافی در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و توانست با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی و فعالیت پرورشی در مدارس، مسیری نو در عرصه فعالیت‌های آموزشی ایجاد کند.


اصغر باقرزاده -معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش- نیز در این مراسم موفقیت نظام تعلیم و تربیت را وابسته به نقش معلم و مربی دانست و افزود: باید تمام تلاش‌ها در زمینه تقویت کیفی و کمی آموزش مربیان مدارس باشد.
 

حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هم مربیان پرورشی مدارس را حلقه وصل فعالیت‌های تربیتی در مدرسه و ارتباط با خانواده دانست و گفت:توانمند سازی مربیان پرورشی و مشاوران از برنامه‌های اصلی این معاونت بوده که تا کنون بیش از ۸۰ دوره تخصصی در این زمینه برگزار شده است.


لازم به ذکر است جمع خوانی قرآنی تعدادی از نوجوانان، اجرای گروه‌های سرود ساقی کوثر و دختران نوتکلیف و همچنین برپایی غرفه عکس یادگاری و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 1255201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha