امیرعبداللهیان  به خوبی دیدگاه های  ایران را نسبت به مسئله حقوق بشر بیان کرد

حیدری با بیان اینکه امیرعبداللهیان در نشست حقوق بشر سازمان ملل به خوبی دیدگاه های ایران نسبت به مسئله حقوق بشر بیان کرد، گفت: تحرکاتی در این حوزه علیه ایران شکل گرفته بود که با سخنرانی وزیر امور خارجه این تحرکات با شکست مواجه شد.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنرانی حسین امیرعبداللهیان در نشست حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: امیرعبداللهیان دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران نسبت به حقوق بشر و دیدگاه نظام نسبت به بحث برجام را در حاشیه این نشست با مسئولان دیگر کشورها بیان کرد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به تحرکاتی که در حوزه بین الملل علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و غربی ها مدام بحث نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی ایران را مطرح می کنند، سخنرانی امیرعبداللهیان برای روشنگری در این زمینه بسیار موثر بود.

 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه به سمت و سویی موضوع را می برند تا با استفاده از ظرفیت های بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را انجام دهند از این جهت لازم بود امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نگاه و واقعیت های جمهوری اسلامی را در این حوزه تشریح و تبیین کند.

 

وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه این نشست دیدارهای بسیار موثری به منظور تکمیل دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با مسئولان سایر کشورها داشت که این دیدارها نیز بسیار موثر بود.

 

 

کد خبر 1255326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha