هدف دشمن در جنگ ترکیبی کم کردن سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است

سردار ایزدی با اشاره به استفاده دشمن از گسترش بی حجابی گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی کم کردن سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار مصطفی ایزدی، رییس هیئت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند) در همایش سراسری مدیران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور گفت: اساس تعارض ما با تفکر امانیستی است. امروز دشمن در جنگ ترکیبی جنگ تمدن ها را محور قرار داده و اسلام ناب محمدی را هدف خود می داند.

 

وی با بیان اینکه امام (ره) جمهوری اسلامی را مقدمه انفجارهای عظیم در منطقه عنوان کردند، گفت: امروز جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهانی مطرح است و بعد از روشن شدن ماهیت داعش و گروه های تکفیری؛ انقلاب اسلامی از موقعیتی برخوردار شده است که برای غرب بسیار مهم است.

 

رییس هیئت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: دشمن اعتقاد دارد برای براندازی جمهوری اسلامی باید خصوصیات و ویژگی های انقلاب اسلامی را از بین ببرد. آرایش دشمن در این جنگ آرایش جنگ ترکیبی است. این جنگ ابعاد مختلفی دارد و برخی از مباحث آن هدف قرار دادن اجتماع و کم کردن سرمایه های اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.

 

سردار ایزدی یادآور شد: دشمن در فضای جنگ ترکیبی با گسترش بی حجابی حرکت می کند و اعتقاد دارد هر روسری ای که در جمهوری اسلامی برداشته می شود، یک گام این کشور را به مراکز فحشا نزدیک تر می شود.

 

وی اظهار داشت: دشمن از فضای مجازی و تغییر در تفکر و افکار با استفاده از شبکه های ماهواره ای استفاده می کند تا جامعه را تغییر دهد و در این راه از سرمایه گذاری و هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

وی گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور حضور متعهدانه دارند و این جمع به صورت برنامه مند در این عرصه حضور یافتند.

 

وی با اشاره به نقش مردم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر و موفقیت در تمام عرصه ها با حضور مردم اظهار داشت: در هر صحنه و جبهه ای که مردم به صحنه آمدند، مشکلات را حل کردیم و امیدواریم با حضور قوی مجمع رهروان در مواجهه با جنگ ترکیبی و واجب دانستن جهاد تبیین بتوانیم در این حرکت موفق باشیم.

 

 

کد خبر 1255342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha