نمایشگاه مد و لباس اسلامی باید به صورت ثابت در مرکز شهر دایر شود

حجت الاسلام والمسلمین نوری، در آیین افتتاح رویداد بزرگ «مد و لباس» با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب گفت: این نمایشگاه نباید مقطعی باشد و باید به صورت ثابت در درون شهر دایر شود تا بتوان به نیاز مردم پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- ظهر امروز چهارشنبه (10 اسفندماه) در آیین افتتاح رویداد بزرگ «مد و لباس» با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب در هتل داریوش بجنورد گفت: این نمایشگاه نباید مقطعی باشد و باید به صورت ثابت در درون شهر دایر شود تا بتوان به نیاز مردم پاسخ داد.

 

امام جمعه بجنورد خطاب به مسئولان فرهنگی استان اظهارکرد: قطعا با برنامه ریزی و نیازسنجی می توان مشابه چنین نمایشگاهی را در درون شهر دایر کرد.

 

حجت الاسلام نوری، با بیان اینکه در حال حاضر تهیه لباس مورد نیاز برای خانواده های متدین به یک دغدغه تبدیل شده است، افزود: بعضا لباس های ایرانی اسلامی با قیمت های گران‌تر در دسترس مردم قرار می گیرد که باید در این حوزه دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با تأکید بر اهمیت حوزه عفاف و حجاب و توجه به این بخش مهم، بر ضرورت سرمایه گذاری در این حوزه تأکید کرد.

 

مسعود مرواری -سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در حاشیه این مراسم اظهارکرد: اولین و خاص ترین رویداد بزرگ «مد و لباس» با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور در سطح استان ها برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی پنجمین استان میزبان این رویداد مهم فرهنگی است، افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از امروز دهم تا دوازدهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد فعال است.

 

مرواری با اشاره به اینکه در این رویداد 120 تولید کننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور یافته اند، اظهارکرد: جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

وی افزود: بنا داریم ارائه پوشاک ارزان، عفیفانه و در دسترس را تحقق بخشیم و زمینه آشنایی شهروندان با برندهای مطرح حوزه مد و لباس را فراهم کنیم.

 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف 10درصدی می شود، افزود: طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب از برنامه های این نمایشگاه به شمار می رود.

 

نمایشگاه مد و لباس از امروز به مدت سه روز از ساعت 11 الی 20 برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش فعال است.

کد خبر 1255351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha