مشارکت ۵۰ باب کانون مساجد در طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد در استان زنجان

به گفته اسلامی، مرحله دیگری از طرح همدلی و مواسات کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همکاری ۵۰ باب کانون مساجد امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه اجرا شد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اظهار کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی یا تضعیف بسیاری از مشاغل و کم رونقی بازار بحث مواسات و همدلی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد؛ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم از این قانون مستثنا نبود و بنا بر توصیه مقام معظم رهبری و مسئولین، کانون‌ها وارد بحث کمک مومنانه، مواسات و همدلی شدند.

 

در همین راستا موسسه حضرت خدیجه(س) با یاری خیرین برنامه وزین سمت خدا که از شبکه ۳ پخش می‌شود با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرای طرح همدلی و مواسات را با توزیع گوشت نذری و قربانی در بین نیازمندان آغاز کردند.

در استان زنجان نیز در چندین مرحله توزیع گوشت نذری با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا شده است و در این مرحله نیز 1200 بسته گوشت قربانی با همکاری 50 باب کانون مساجد در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد.

 

به این ترتیب کانون‌ها بسته‌های آماده شده را با شناسایی نیازمندان و با حفظ آبرو به درب منازل آنان می‌رسانند جامعه هدف این طرح افراد نیازمندی بود که از فقر مادی رنج می‌بردند.

 

کد خبر 1255354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha