رعایت اصل عدالت دغدغه فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هاست

عاطفه خادمی با اشاره به سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها برای تحقق عدالت گفت: رعایت اصل عدالت دغدغه فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هاست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم تقدیر از بانوان عرصه فرهنگ هنر و رسانه صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند با حضور "محمد مهدی اسماعیلی"، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان زن در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری از استان های مختلف در تالار رودکی برگزار شد.

 


در این مراسم "عاطفه خادمی" مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها گفت: یکی از سیاست هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها به دنبال تحقق آن است رعایت اصل عدالت به عنوان یک دغدغه فرهنگی است.    


         
وی افزود: در این مراسم بانوانی از سراسر کشور حضور دارند علت اینکه بانوانانی از استان ها در آن حضور دارند نشان از این دارد که  بانوان استانی از امکانات کمتری برخوردارند.  

 


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به بانوان عرصه فرهنگ و هنر و رسانه گفت: شما از امروز سفیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور هستید.

 


عاطفه خادمی یاداور شد: یکی از ویژگی های جمع  بانوانی که در خدمت شان هستیم؛ حضور متکثر و مختلف بانوانی در عرصه فرهنگ و هنر است.

کد خبر 1255477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha