حضور ۶۰ غرفه از بانوان توانمند مسجدی در نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های این شهرستان

به مناسبت «۱۸ اسفندماه» سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و به همت بانوان مسجدی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان مهاباد با حضور ۶۰ غرفه به مدت ۱۰ روز در حال برگزاری است.

شادی حسینی اصل در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: به همت کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان مهاباد نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان این شهرستان به مدت 10 روز در حال برگزاری است.

رابط بانوان کانون های فرهنگی و هنری شهرستان مهاباد گفت: کانون مرجع که هم اکنون بسیار ویژه در حوزه صنایع دستی فعالیت کرده، کانون فرهنگی و هنری ساجده می باشد.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ششمین نمایشگاه در نوع خود در طی ۲ سال گذشته می باشد، افزود: انواع محصولات گلیم و قالی بافی،  انواع بافتنی، نمددوزی،  گلدوزی، سفال، زیورآلات، کار با چوب و گل شیشه‌ای در این نمایشگاه برای بازدید و فروش عموم به نمایش گذاشته شده است.

حسینی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه 60 غرفه با حضور بانوان هنرمند شهرستان حضور فعال دارند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین امسال برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز چند غرفه به این موضوع تعلق گرفته تا بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری طلوع شهرستان مهاباد اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان و در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه، معرفی بانوان کارآفرین، صنایع دستی و مشاغل خانگی برپا شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه توانمندی بانوان و صنایع دستی با همکاری شورای اسلامی شهر از (10الی 19 اسفندماه) از ساعت 10 الی 13 و 16 الی 19 در تالار وحدت شهرداری مهاباد در حال برگزاری است.

کد خبر 1255478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha