اعزام ۴۴ دانش‌آموز پسر رضوانشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

عزیز گفت: ۴۴نفر از دانش آموزان پسر اين شهرستان در قالب یک اتوبوس، به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در جنوب كشور اعزام شدند.

جهانبخش عزیزی- فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر اظهار کرد: 44 نفر از دانش آموزان پسر اين شهرستان در قالب یک دستگاه اتوبوس، به مناطق عملياتی دوران دفاع مقدس در جنوب كشور اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور است افزود: این کاروان چهارمین کاروان راهیان نور است که به همت ظرفیت شهرستان و فرمانداری و شرکت ها و دیگر دستگاه های اجرایی از یادمان های شهدا بازدید بعمل خواهند آورد.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه دانش آموزان سفیرانی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برای جوانان هستند گفت: همچنین مقدمات اعزام خانوادگی با هماهنگی سپاه ناحیه و پایگاه های مقاومت بسیج آماده شده است.

 

عزیزی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند با مراجعه به سپاه ناحیه به صورت رایگان به مناطق عملیاتی اعزام شوند تصریح کرد: كاروان دانش آموزان امروز که مقطع دوم دبيرستان های اين شهرستان هستند به مدت چهار روز ، از مناطق عمليات یجنوب كشور بازديد می‌کنند.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که تا قیامت مقتل شهدا، دارالشفای عاشقان است خاطرنشان کرد: : امروز جوانان ما در جایی قرار است قدم بگذارند که ملائکه از آنجا توسل می‌جویند.

 

 

کد خبر 1255500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha