برپایی جشن نیکوکاری در ماسال با شعار «هر روز عید دیگر است»

حیدری گفت: جشن نیکوکاری با شعار «هر روز عید دیگر است» از امروز درشهرستان ماسال برپا شده است.

اسماعیل حیدری- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هرساله در آستانه سال نو برای جمع آوری خیرات و کمک های مردمی با برپایی پایگاه ها، جشن نیکوکاری برگزار می کند.

 

وی با بیان اینکه امروز پنجشنبه(11 اسفند) در سطح شهرستان پایگاه های جمع آوری برپا شده است افزود: روز جمعه(15 اسنفد) در میعادگاه‌ نماز جمعه پایگاه‌ جمع‌آوری کمک برپا می‌شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه جشن نیکوکاری در سطح مدارس روز دوشنبه(15اسفند) برگزار می‌شود گفت: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

 

حیدری با بیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری «هر روز عیدی دیگر است» و «به شکرانه سلامت، عید را به خانه‌های نیازمندان ببریم» است تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال و شاندرمن آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین عزیز را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که در آن جمع‌آوری می‌شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای تاثیرات ویژه‌ای است که از جمله آنها می‌توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

کد خبر 1255512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha