ثبت نام زائرین حج ۱۴۰۲ آغاز شد

شیرزادی از آغاز ثبت نام زائرین حج ۱۴۰۲ از روز چهارشنبه دهم اسفند ماه خبر داد.

کاوه شیرزادی _مدیرکل حج و زیارت استان کردستان_ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: ثبت نام زائرین حج 1402 از چهارشنبه دهم اسفند ماه از طریق سامانه رزرو حج تمتع آغاز شده است  و براساس جدول الویت بندی متقاضیان تشرف امکان انتخاب کاروان براساس الویت مد نظر خواهد بود.
 

وی افزود: انتخاب کاروان مدینه قبل (اول اعزام به مدینه و اقامت 5 یا 6 روزه) و مدینه بعد (اول ورود به شهر مکه مکرمه از طریق فروئگاه جده و میقات حجفه) و انتخاب ظرفیت کاروان و قیمت به اختیار خود متقاضیان است.
 

شیرزادی اعلام کرد: زائرین ابتدا بعد از اعلام اسامی مدیران لیست کاروان را از سایت حج تهران یا سامانه رزرو اخذ کرده و با مقایسه کاروان‌ها و آدرس محل ثبت نام و نزدیک بودن به محل سکونت انتخاب نمایند.
 

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان گفت: در سال آینده 8 کاروان به ظرفیت یک هزار و 305 زائر به استان کردستان اختصاص داده شده است.
 

شیرزادی اضافه کرد: جامعه هدف اولویت اول افرادی است که در کاروان‌های حج سال 1399 نام‌نویسی نموده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند و درصورت عدم مراجعه این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد.
 

وی بیان کرد: جامعه هدف اولویت دوم کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 29/12/1385 است و این افراد لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

 

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان اضافه کرد: اولویت سوم به دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع 31/1/1386، اولویت چهارم به دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 31/2/1386 و اولویت پنجم نیز به کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ 01/03/1386به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروانها در سطح هر استان به تناسب ظرفیت خالی اختصاص یافته است.

کد خبر 1255517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha