دشمنان و رسانه‌های معاند به دنبال ایجاد جو ناآرام در ایران هستند

سردار رادان گفت: در حوادث اخیر همه رسانه‌های معاند و همه دشمنان متحد شدند و همه تلاششان را کردند که جو ناآرامی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، سردار احمد رضا رادان ظهر امروز(پنجشنبه۱۱اسفند ماه) در دیدار آیت الله سعیدی امام جمعه قم با اشاره به دوره خاص و حساس کنونی گفت: در حوادث اخیر همه رسانه‌های معاند و همه دشمنان به شکل بی سابقه‌ای متحد شدند و همه تلاششان این بوده است که جو ناآرامی را ایجاد کنند.

 

فرمانده انتظامی کشور گفت: بعد از فتنه‌های اخیر مردم در ۲۲ بهمن شگفتی آفریدند و امیدواریم لیاقت خدمت رسانی بیشتر در پاسخ به این حضور گسترده مردم را داشته باشیم.

 

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه در سفرهای نوروزی بدنبال کاهش تصادفات هستیم افزود: تصادفات جاده‌ای کشور سالانه ۱۷ هزار نفر را به کام مرگ می‌کشاند که با وجود کاهش آمار در سالهای اخیر اما همین آمار بسیار زیاد است و تبعات سنگینی نیز پس از آن به همراه دارد.

 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید دارند طی برنامه‌ای این آمار به نصف کاهش یابد و در ادامه نیز تلاش‌ها برای حداقلی شدن تلفات در تصادفات اقدامات لازم صورت گیرد.

 

فرمانده انتظامی کشور همچنین برخورد با سارقین و ساماندهی معتادان متجاهر را از جمله برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در دوره جدید برشمرد.

 

لازم به ذکر است سردار رادان 17 دی ماه با حکم رهبر معظم انقلاب به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

 

کد خبر 1255529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha