امور تربیتی مدیریت حب و بغض در جنگ نرم است

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امور تربیتی همان مدیریت حب و بغض، مدیریت جنگ نرم و مدیریت جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اهمیت موضوع تربیت در آموزش و پرورش، اظهار کرد: توقعی که در بحث تربیت از آموزش و پرورش داریم و با توجه به نیاز جامعه، باید بیش از پیش شاهد رشد تربیت دانش آموزان باشیم.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: امور تربیتی همان مدیریت حب و بغض، مدیریت جنگ نرم و مدیریت جنگ ترکیبی است.

 

وی یادآور شد: ما باید برای دانش آموزان مان در حوزه تربیتی در کنار تربیت، بحث پرسش و پاسخ و پاسخ دهی به شبهات و سوالات جدید را آموزش و مطرح کنیم.

 

مهدوی مطلق همه مسائل را در حوزه تربیتی و جنگ نرم دانست و افزود: مفصل بندی آن در امور تربیتی شکل می گیرد و دال مرکزی، مدیریت افکار و اذهان است .

 

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی، ادامه داد: همه ما موظف هستیم آموزش و پرورش را تا جایی که امکان دارد در توسعه و تقویت امکانات و تجهیزات جهت استقبال از میهمانان نوروزی تقویت کنیم .

 

وی تاکید کرد: شهرستان بویراحمد با توجه به ظرفیت های طبیعی و گردشگری که دارد، همیشه مورد توجه گردشگران بوده و از آموزش و پرورش می خواهیم که تعداد مدارس جهت اسکان مسافران نوروزی را افزایش دهد.

 

کورش دلشاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم به تشریح محورهای نشست پرداخت و گفت: ۲۶ بهمن ماه امسال نشست کارگروه ستاد اسکان مرکزی شهرستان بویراحمد تشکیل شد و کارگروهایی را  در این زمینه مشخص و ۷۷ مدرسه را برای ستاد اسکان نوروزی آماده شدند.

 

کد خبر 1255534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha