لزوم توجه به مطالبات بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام موسوی فرد، بر لزوم توجه به مطالبات بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: تربیت حافظان قرآن، فرزندآوری، حجاب و اشتغال از جمله این مطالبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه جامعه وعاظ شهرستان اهواز، اظهار کرد: در خصوص مطالبات رهبر معظم انقلاب چند نکته بر زمین مانده که از جمله آن می‌توان به قرآن و تربیت چندین میلیون حافظ قرآن کریم اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به کاهش جمعیت و لزوم فرزندآوری به عنوان دیگر مطالبه بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: جمعیت کشور به سمت و سوی پیری در حال حرکت است، لذا توجه به مقوله فرزندآوری امری لازم بر همگان است، همچنین باید نسبت به عملیاتی کردن «اشتغال و نظم» به عنوان دیگر مطالبه رهبر معظم انقلاب اقدام کرد.

 

وی حجاب را از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به بی‌حجابی کوتاه نخواهند آمد، در زمینه حجاب وظیفه ما تذکر زبانی است و قطعا این موضوع اثر خواهد داشت.

 

امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه در سطح اماکن، با بی‌حجابی برخورد قانونی خواهد شد، خاطر نشان کرد: در مکان‌های عمومی نیز وظیفه مردم و روحانیت است.

 

وی با تأکید بر اینکه در زمینه حجاب پشتیبان هستیم و کوتاه نخواهیم آمد، تصریح کرد: وعاظ و سخنران‌ها در منبرهای خود اوضاع فرهنگی و اجتماعی غرب را تشریح و در نقطه مقابل نیز آمارهایی از تعرض و تجاوزهای جنسی در کشورهای غربی و اروپایی را بیان کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد، خطاب به وعاظ، ابراز کرد: اجتماع‌هایی همچون اجلاسیه جامعه وعاظ، دارای برکاتی است، البته توجه به وحدت در این عرصه ضروری است.

 

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر بیشتر آمار مربوط به جوانان و نوجوانان بود، اذعان کرد: بسیاری از این افراد، یک بار هم سخنان رهبر معظم انقلاب را نشنیده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان یاد آور شد: حداقل ۶ ماه است که قرارگاه جهاد تبیین در استان خوزستان تشکیل شده و مدرسه به مدرسه و شهر به شهر در حال عمل به تکلیف جهاد تبیین هستیم.

 

کد خبر 1255590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha