مسمومیت دانش‌آموزان فضاسازی برای ادامه اغتشاشات است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه مسمومیت دانش‌آموزان و گران شدن ارز، فضاسازی برای ادامه اغتشاشات است، گفت: دشمنان می‌خواهند در زمین انقلاب به انقلاب ضربه بزنند، که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی – امام جمعه خمام در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، اظهارکرد: مراسمات امام زمان(عج) باید باعث افزایش معرفت نسبت به حضرت و بدست آوردن معنويت امام زمان(عج) شود.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه باید کاری کنیم که مورد عنایت ویژه حضرت مهدی موعود(عج) قرار بگیریم، افزود: انقلاب ما يكی از نشانه‌های ظهور امام زمان(عج) است و هيچكس فكر نمی‌کرد رژیم ستم شاهی برود ولی امام فرمود باید برود که ما شاهد سرنگونی آن نیز بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب توجه به امام زمان(عج) در کشور ما زیاد شده است، تصریح‌کرد: ان شاءالله خودمان را برای ظهور حضرت آماده کرده و باید این قابلیت را در خودمان ایجاد کنیم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌ اینکه حضرت آیت‌الله بهجت فومنی می‌فرمود:«دوران ظهور دوران بسیار حساسی است که باید خودمان را آماده کنیم»، گفت: بايد مواظب رفتار و كردارخودمان باشیم.

 

خطیب نماز جمعه خمام با تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: ريشه گمنامی این عزیزان به خاطر ماموریت‌های محوله قابل تشـريح وگفتن نيست ولی اين عزيزان به صورت خاموش دارند مجاهدت می‌کنند.

 

وی سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) را تبریک گفت و ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) شبیه‌ترین فرد به پیامبر گرامی اسلام بود و رویش روی رسول، گفت‌وگویش گفت‌وگوی پیامبر و هر کسی که آرزوی دیدار رسول خدا را داشت او را نگاه می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه جوانان قدرت رفع دشواری‌ها و مشکلات اجتماعی را دارند و همانگونه که در زمان جنگ از نیروهای جوان بهره گرفتیم و برای رفع مشکلات اقتصادی هم می‌توانیم از ظرفیت آنان استفاده کنیم، افزود: برای حل مسائل کشور از نظرات و ایده‌های جوانان بهره بگیریم.

 

امام جمعه خمام به جریان مسمومیت مشکوک دختران دانش‌آموز اشاره کرد و ادامه داد: گرگ‌ها به میدان آمده و مارهای خوش خط و خال از لانه بیرون زده‌اند و فضاسازی می‌کنند.

 

وی با بیان‌اینکه مسمومیت دانش‌آموزان و گران شدن ارز، فضاسازی برای ادامه اغتشاشات است، اضافه‌کرد: می‌خواهند در زمین انقلاب، انقلاب را زمین بزنند که بی ارتباط با برقراری و تقویت روابط تجاری با چین و روسیه جهت دورزدن یا تضعیف دلار و رسیدن به بازاربا ثبات بدون دخالت دلارنبود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه اسرائیل، آمریکا و انگلیس و نوکران آنها درداخل، راهپیمایی۱۳آبان امسال که ازباشکوه‌ترین راهپیمایی‌های دهه اخیربود را دیدند به دنبال انتقام ازدانش‌آموزان هستند، تصریح‌‎کرد: از شگرد معاویه وعمر و عاص استفاده می‌کنند که دستورداده بودند اموال مردم را غارت کنند یا آسیب بزنند وکشته بسازند،اماخودراعلوی وحسنی(ع) وانمود کنند.

 

امام جمعه خمام اظهارکرد: درهر حرکت عمرانی در شهر و شهرستان باید اولویت قانون ومنافع مردم باشد و در این زمینه نماینده سه قوه که درشهرستان مسئولیت دارند توجه داشته باشند نباید شائبه این پیدا شود که فلان مسئول مورد حمایت این آقاست ودستش دردست اوست کسی نمی‌تواند کاری کند یقینا کارها به سرانجام نمی‌رسد واعتماد مردم سلب می‌شود.

 

 

کد خبر 1255654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha