ضرورت توسعه فضای سبز و کاشت درختان و گونه های مثمر در آبادان

حجت الاسلام غبیشاوی، بر ضرورت توسعه فضای سبز و کاشت درختان و گونه های مثمر در آبادان تاکید کرد و گفت: مومنان باید با طبیعت مهربان باشند و از تخریب طبیعت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز (جمعه ۱۲ اسفندماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور حاصل تلاش و خدمات شایسته نیروهای وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

خطیب نماز جمعه آبادان، فعالیت مبتنی بر اخلاق، شرع و قانون را از جمله ویژگی‌های سربازان گمنام خواند و افزود: این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این نیروها همیشه منافع ملی ملت را مد نظر قرار داده و به دور از اختلافات و گرایشات سیاسی و جناحی در جهت حفظ و اعتلای نظام کوشیده‌اند که این از امتیازات بزرگ این مجموعه خدوم است.

وی با بیان اینکه موعود راستین و واقعی امام زمان و ولی عصر حضرت مهدی حجت بن الحسن عسکری (عج) و قائم آل محمد (ص ) است، تصریح کرد: با ظهور ایشان، جهان آباد و اتحاد در سراسر دنیا برقرار خواهد شد.

حجت الاسلام غبیشاوی بر ضرورت توسعه فضای سبز و کاشت درختان و گونه های مثمر در آبادان تاکید کرد و ابراز داشت: مومنان باید با طبیعت مهربان باشند و از تخریب طبیعت پرهیز کنند.

وی بیلن کرد: شهروندان آبادانی نیز می بایست در کنار سایر ارگان‌ها در حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا باشند.

امام جمعه آبادان همچنین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، خاطر نشان کرد: حضرت علی اکبر الگوی مناسبی برای جوانان این مملکت است اما متاسفانه در سال‌های اخیر برای معرفی چنین الگوهایی کم کاری شده است.

وی قاطعیت، شجاعت و استقامت را از ویژگی‌های بارز حضرت علی اکبر (ع) عنوان کرد و اذعان داشت: جوانان نیز می‌توانند با الگو برداری از خصلت‌های اخلاقی آن حضرت مقابل دشمن ایستادگی کنند.

کد خبر 1255664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha