جامعه اسلامی نیازمند مقاومت و ایستایی است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی نیازمند مقاومت و ایستایی است، گفت: انبیاء و امامان نیز مقاومت کرده و سختی ها را تحمل کردند تا امروز انقلاب اسلامی پرچم عدالت را بر جهان برافراشته کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 12 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)، گفت: ایشان امام حاضر هستند و با عنایت خودشان انقلاب اسلامی ما را هدایت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیمه شعبان به عنوان روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده است، افزود: این نام نشان از عدالت در جامعه جهانی است که مستضعفان دنیا ارتقا یابند و عدل و داد حاکم شود.

 

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی نیازمند مقاومت و ایستایی است، اظهار کرد: انبیاء و امامان نیز مقاومت کرده و سختی ها را تحمل کردند تا امروز انقلاب اسلامی پرچم عدالت را بر جهان برافراشته کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه به همت مقاومت مردم در این سال ها انقلاب اسلامی از توطئه ها و اغتشاشات در امان مانده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی فضایل انسانی و انقلاب اسلامی است زیرا می داند نظام اسلامی از ستم دیدگان حمایت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی ها در داخل می خواهند با بالا بردن قیمت ارز در اقتصاد کشور اختلال ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: دولت باید با ایستادگی، شهامت و نظارت به اختلال گران بازار اجازه توطئه ندهد.

 

کد خبر 1255665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha