جوانان ارکان ایده پردازی و حرکت به سمت افق های روشن هستند

زنگانه گفت: جوانان ارکان تحرک، چابکی، خلاقیت، ایده پردازی و حرکت به سمت افق های روشن و امیدبخش هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در پیام علی محمد زنگانه، استاندار گلستان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان صادر شده، آمده است: اصلی ترین سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی و پویاترین بخش آن، جوانان هستند.

 

وی افزود: جوانان ارکان تحرک، چابکی، خلاقیت، ایده پردازی و حرکت به سمت افق های روشن و امیدبخش هستند.

 

زنگانه ادامه داد: دولت سیزدهم با نگاهی امید آفرین توجه به جوانان انقلابی، خلاق، نخبه، جهادی، متفکر و با نشاط را در پیشانی اقدامات خود قرار داده و بهره گیری از آنان را بر خود فرض دانسته است.

 

وی اظهارداشت: بی تردید جوانانی که روزگاری در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جنگ اقتصادی، دفاع مطهر و ...  یاری بخش جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بودند امروز نیز در گام دوم انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور، در صف اول قرار دارند.

 

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت اند و اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد جوانان جلوتر از دیگرانند.

 

وی گفت: نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) به نام روز جوان اقدامی ارزشمند است که می توانند زمینه خلاقیت و نوآوری بیش از پیش در جامعه را فراهم آورد.

 

زنگانه افزود: اینجانب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان عزیز گلستان تبریک عرض می نمایم و امید است با همراهی و همکاری آنان بتوانیم زمینه رشد و پیشرفت نگارستان ایران را فراهم آوریم.

 

 

کد خبر 1255724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha