مسابقه «بهار زندگی» در کانون مشکات کلید خورد

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین، از برگزاری مسابقه فرهنگی «بهار زندگی» به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و در آستانه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ زهرا براتی -مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین- با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام به برگزاری مسابقه مجازی «بهار زندگی» اشاره کرد و گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت و نیز سی امین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.



وی از طراحی دو بخش اصلی برای این مسابقه خبر داد و افزود: کلیپ و نماهنگ با حداکثر زمان  سه دقیقه و نیز عکس همراه با دل نوشته این بخش ها را تشکیل می دهد.

 

براتی به موضوعات آثار ارسالی نیز اشاره کرد و توضیح داد: ویژگی منتظر واقعی،  کانون های مساجد، نشاط، شادابی و پرورش جوان متعهد و پویا و نیز دغدغه فرهنگی و هنری جوانان محله از اهم موضوعات دربردارنده آثار این مسابقه است.



وی زمان ارسال آثار را ۲۰ اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت:  علاقه مندان می توانند آثار خود را تا مهلت اعلام شده از طریق پیام رسان ایتا به شماره همراه ۰۹۳۹۰۸۳۲۱۳۳ و یا به نام کاربری @baraty_nkh ارسال کنند.
 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی و هنری «مشکات» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) اسفراین از کانون های برگزیده رواق دانش در سومین رویدادملی فهماست و در میان کانون های کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

کد خبر 1255730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha