مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده اند

حجت الاسلام امیدی گفت: مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده اند و و به گفته امام راحل، ما انقلاب کردیم تا مساجد حفظ شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز شنبه (13 اسفند) در مراسم گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد، گفت: این مجلس فرصتی است تا ارکان و اصحاب و مسجد برای ارتقای فعایت های مساجد گرد هم بیایند و به تبادل نظر موثر بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ادامه داد: مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده اند و در کاهش آسیب ها نقش موثری دارند.

وی اضافه کرد: مسجد نقطه تحول و تربیت است و محل و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) هستند و به گفته امام راحل، ما انقلاب کردیم تا مساجد حفظ شوند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برنامه های مختلفی که در مساجد برگزار می شوند، اظهار کرد: در کانونهای فرهنگی هنری مساجد، فرصت برگزاری اقدامات و فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری فراهم می شود و  هنرمندان فرصت انجام کارهای فرهنگی را به دست می آورند.

وی ادامه داد: انجام فعالیت های تبلیغی، امور نوجوانان و جوانان و ... در مسجد به صورت موثر فراهم می شود و مسجد مرکز تمام تحولات خوب و عالی است و بیش از ۲۸ بار نام مسجد در قرآن کریم یاد شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس آمادگی حمایت از فعالان مسجدی را دارد.

کد خبر 1255735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha