دشمنان به دنبال محرومیت دانش آموزان از اقتدار علمی است

آیت الله عاملی گفت: دشمنان با این کارهای ننگین می خواهند دانش آموزان ما را به عنوان آینده سازان مملکت از اقتدار علمی محروم کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی امروز (13 اسفندماه) با انتشار ویدیو در خصوص مسمومیت های دانش آموزان گفت: ایجاد شرایط جنگ روحی و روانی علیه ملت ایران یکی از شرایطی امروز است که دشمنان با همکاری رسانه های معاند ایجاد کرده اند تا بدون خونریزی و جنگ سخت، امنیت کشور را به هم بریزند و کشور را دچار آشوب کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: این جنگ، جنگ بسیار وحشتناکی است قطع واقعیت ها، انتشار اخبار کذب و دروغ، سوژه سازی، آمار سازی و استخدام عواطف ارکان این جنگ است که اگر ملت آمادگی نداشته باشد باید عواقب خطرناک آن را بپردازد.

 

وی اظهار داشت: ممکن است جوری زمین بخوریم که دیگر نتوانیم بلند شویم امروز نیز این جنگ در کشور به اوج خود رسیده هست و دشمنان از هر حادثه ای سوژه سازی می کنند و که یکی از آنها همین مسمومیت دانش آموزان است.

 

آیت الله عاملی اضافه کرد: امروز دشمنان برای این جنگ روحی و روانی سرمایه گذاری کرده است این ماجرا چهره یک حکومت را مخدوش و ذره ای فایده ندارد و هیچ عاقلی در حکومت نمی خواهد که این اتفاقات روی دهد اما رسانه های معاند تهمت می زنند که مسمومیت ها کار نظام است و برخی از روی سادگی این سخنان را باور کرده اند و یقین دارم آنهایی که این دروغ ها را می گویند، به آنها که باور می کنند، می خندند.

 

امام جمعه اردبیل افزود: رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل گازهای شیمیایی دشمنان ایستادگی کردند و امروز نیز جانبازان شیمیایی درد می کشند تا فرزندان ما و عزیزان ما دچار گازهای شیمیایی نباشند اما دشمنان با این بازی کثیف می خواهند جامعه دچار تشیج شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: اپوزسیون در برابر تحریم داروی کودکان پروانه ای ایران یک کلمه صحبت نکردند اما امروز از مسمومیت های دانش آموزان دفاع می کنند این نشان از پلیدی و پستی نیت آنها است.

 

آیت الله عاملی یادآور شد: فردایی که علت این مسمومیت ها مشخص شد اپوزیسیون با چه آبروی رفته ای در برابر ملت ایران می خواهید صحبت کنید و از این کار ننگین خود دفاع خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با این کارهای ننگین می خواهند دانش آموزان ما را به عنوان آینده سازان مملکت از اقتدار علمی محروم کنند چون ایران اسلامی با همه تحریم ها و محاصره اقتصادی همچنان در فناوری های نوین و تکنولوژی های حساس همچنان در حال پیشرفت هست و نگین درخشان در منطقه و جهان تبدیل شده است.

 

وی اعلام داشت: اینها برای ضربه به بنیه علمی دانش آموزان نقشه کشیده اند اما ما مسئولان و همه والدین از این سنگر علم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمنان به حریم پایگاه های علمی ما نزدیک شوند.

کد خبر 1255741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha