کانون های مساجد با افزایش حضور جوانان در مساجد نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کنند

باقری گفت: حضور جوانان در مسجد از بسیاری آسیب هایی که در کمین جوانان و نوجوانان است می کاهد و کانون های مساجد با افزایش حضور جوانان در مساجد نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کنند.

محمدعلی باقری-مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا- در گفت و گو با  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مازندران اظهار کرد: با توجه به اهمیت حضور جوانان در مساجد، کانون های مساجد باید نشاط و شادابی را در برنامه ها و فعالیت های خود در دستور کار قرار دهند که کانون زینبیه نکا در این بخش با همه توان پای کار است.

 

وی افزود: نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان را پیش رو داریم که باید منتطر واقعی باشیم و کسانی که منتظر ظهور منجی عالم بشریت بوده و منتظر واقعی هستند نسبت به دیگران بی تفاوت نیستند و لذا دستگیری از نیازمندان باید مهمترین کار در کنار برگزاری جشن ها باشد.

 

باقری با اشاره به برنامه های شعبانیه و اعیاد این ماه خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مراسم جشن، نورافشانی، تبلیغات محیطی، برگزاری گفتمان های دینی، نشست های بصیرت افزایی، توزیع بسته های معیشتی و... از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری زینبیه نکا به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان است.

 

وی گفت: حضور جوانان در مسجد از بسیاری آسیب هایی که در کمین جوانان و نوجوانان است می کاهد و کانون های مساجد با افزایش حضور جوانان در مساجد نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: حضور جوانان و نوجوانان و نهالان در برنامه های مختلف کانون زینبیه نکا گامی برای توسعه فرهنگ ارزشی و دینی است و موجب افزایش شور و نشاط در برنامه ها می شود.

 

باقری یادآور شد: جشن های بزرگداشت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار،میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز و میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام هم با حضور پرشور مردم در مسجد و با محوریت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا برگزار شده است.

کد خبر 1255795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha