خدمت رسانی۷۰خادمیار مازندرانی در چایخانه حرم مطهر رضوی

امامزاده گفت: ۷۰خادمیار رضوی از استان مازندران با حضور خود از ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه جاری در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

محمداسماعیل امامزاده-دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران- در گفتگوی تلفنی از حرم حضرت رضا(ع) با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به علاقه مندی و دلدادگی مردم شریف و مومن استان مازندران به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: ۱۲هزار خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در قالب ۳۱۰کانون تخصصی و۵۰۶کانون محلی در ۲۱ عنوان به مردم و محرومین خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این خادمیاران علاوه بر خدمت رسانی در محل کار و زندگی خویش به نیازمندان به نیت امام مهربانی ها و ترویج فرهنگ رضوی با پذیرفتن کشیک حرم در آستان مقدس حرم رضوی نیز به مردم خدمت می کنند، افزود: امسال در آستانه نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) خادمیاران رضوی استان به آستان ملکوتی امام رئوف سفر کرده و جلوهای دیگر از عاشقانه های مردم دیار علویان را در خدمت به زائران آستان رضوی تجلی دادند.

 

 

امامزاده گفت: ۷۰خادمیار رضوی از استان، با حضور خود از ۱۳ تا ۱۵ اسفند در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

 امامزاده افزود: خادمیاران رضوی باهمکاری خیران روزانه با توزیع ۲۰ هزار چای و ۳۰ هزار عدد شیرینی و سوغات مازندران به همراه ۱۰۰هزار بسته فرهنگی میزبان زائرین و مجاورین حضرت ثامن الحجج هستند.

 

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و در آستانه نیمه شعبان با توجه به حضور خیل عاشقان و ارادتمندان به امام رضا(ع) در حرم رضوی و همچنین افزایش زائرین در این ماه، آماده خدمت رسانی مضاعف با حضور تعداد بیشتری از خادمیاران هستیم.

 

 

کد خبر 1255806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha