اجرای پویش «درخت برای زندگی» در میقات الرضا(ع) طبس

قاسم زاده گفت: در آستانه فرارسیدن هفته درختکاری مقرر شده است که پویش «درخت برای زندگی» در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با هدف ترویج فرهنگ درختکاری اجرا شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: فرهنگ درختکاری یکی از فرهنگ های بسیار مهمی است که زندگی انسان به آن وابسته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: زندگی انسان ها وابسته به محیط زیست و درخت است و اگر نباشد انسان نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد و نباید اجازه دهیم تا درختان از بین بروند و باید فرهنگ درختکاری را در بین نسل های آینده ترویج دهیم.

 

قاسم زاده با بیان اینکه پویش «درخت برای زندگی» در میقات الرضا(ع) طبس اجرا می شود، افزود: به مناسبت هفته درختکاری بحث غرس و کاشت درختان مثمر در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال قدمی موثر برداریم.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه گفت: به منظور تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به سمت فرهنگ درختکاری به همت این آستان ایستگاه درختکاری و منابع طبیعی طی هفته درختکاری بر پا می شود.

 

وی در پایان عنوان داشت: برگزاری مسابقات نقاشی، شعر، داستان و سخنرانی کارشناسان منابع طبیعی در مراکز آموزشی وابسته به این آستان مقدس نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1255807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha