اشتغال ۵۶۵ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره)در آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل از پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال وام و اشتغال ۵۶۵ سرپرست خانوار و فرزندان خانواده های تحت پوشش این کمیته خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نفس وجودی امداد، کمک به عزت و کرامت انسان و دستگیری از انسان های درمانده و سطح درآمدی پایین جامعه است ، که ما سعی کردیم با اولویت بندی بخش کوچکی از نیازهای بخش محروم شهرستان آران و بیدگل را در سال ۱۴۰۱ مرتفع کنیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل در خصوص بخشی از عملکرد سال جاری کمیته امداد امام اظهار داشت: در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبارات تسهیلات اشتغال پرداخت کرد.

 

شیخ استرکی ادامه داد: با پرداخت این وام ها، شرایط اشتغال ۵۶۵ سرپرست خانوار و فرزندان خانواده های تحت پوشش و همچنین سرپرست خانواده های با دهک های پایین درآمدی فراهم و گوشه از مشکلات آن ها رفع شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره آران و بیدگل افزود: همچنین در راستای کارهای فرهنگی ، تفریحی و زیارتی تعداد ۴۴ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد به همراه فرزندان به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

امیرحسین شیخ استرکی تصریح کرد:  البته این برنامه در طول سال ادامه دارد و با کمک و همراهی مردم عزیز و جامعه خیرین این قبیل اعزام ها صورت می گیرد.

 

 وی افزود: اشتغال ، ارتقای شاخص های فرهنگی، مسکن و درمان از اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال های اخیر بوده است. 

کد خبر 1255829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha