اسلام و مسلمین همه مدیون خون شهدا هستند/اثبات برادری مردم اهل سنت و اهل تشیع در عمل

حجت الاسلام سالمیان،گفت:اسلام و مسلمین همه مدیون خون شهدا هستند و فرقی نمی‌کند چه شیعه و چه سنی همه مسلمانیم و به گردن دنیای اسلام حق دارند.

حجت الاسلام میرعباس سالمیان ،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به رشادت و فداکرای جوانان اهل سنت در دفاع از میهن اسلامی ،گفت: دشمنان در طول دوران بعد از انقلاب با تمام توان خود سعی کرده‌اند بین اهل سنت و شیعیان فاصله بیندازند و آتش اختلاف را شعله‌ور کنند و این اتحاد و یکپارچگی را از بین ببرند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به مقاصد خود دست پیدا کنند.

 

 معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه،افزود :امروز قدرت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است و وظیفه همگان پاسداری از انقلاب و رهبری است و در دوران دفاع مقدس مردم مسلمان ایران از همه گروه‌های شیعه و سنی دست به دست هم دادند و مقابل دشمنان ایستادند.

 

وی خاطر نشان کرد:خوشبختانه با وجود این همه تبلیغات برای ایجاد تفرقه و دودستگی بین شیعه و سنی، بصیرت و بینش ملت ایران اجازه پیاده شدن این برنامه استکباری و استعماری را به دشمنان نداده است.
 
 

حجت الاسلام سالمیان ،تاکیدکرد:  شهدا چراغ‌های هدایت هستند و ادامه راه شهیدان با پیروی از ولایت فقیه و ماندن در مسیر انقلاب وظیفه همه آحاد جامعه است. و دشمن برای اینکه قدرت و اقتدار ملی ما را تضعیف کند اولین کاری که به دنبال آن است، همین ایجاد اختلاف شیعه و سنی است که هیچ نتیجه نداشته است.
 
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت:بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

 

وی در پایان گفت:در دوران  جنگ همه ادیان بخصوص شیعه و سنی با وحدت و همدلی و کنار هم بودن در برابر دشمن ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم امروز هم دشمن ما مشترک است و باید با اتحاد و همبستگی مذاهب و ادیان به مبارزه خود ادامه دهیم که بدون شک رمز پیروزی ما در جنگ امروز نیز همین همدلی و وحدت است.

 

 

کد خبر 1255843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha