جشن سه روزه شکوه انتظار در کرمان

همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و در طلیعه نیمه شعبان؛ جشن سه روزه "شکوه انتظار" با رویکردی متفاوت در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و در طلیعه نیمه شعبان؛ جشن سه روزه "شکوه انتظار" از شنبه (۱۳ اسفند) تا دوشنبه (۱۵ اسفند) با رویکردی متفاوت در کرمان برگزار می شود.

 

 

دکتر محبوبه اسماعیل زاده در این باره می گوید: این مراسم با همکاری فعالین مردمی و دغدغه مندان فرهنگی در پی دغدغه مسئله خانواده برگزار می شود.
 

 

وی انتخاب پارک مادر به عنوان مکان برگزاری این جشن را هدفمند دانست و افزود: محور جشن مسئله مهم خانواده است که سعادت هر جامعه در گرو پویایی خانواده است و چون اخبار ناخوشایندی مبنی بر روند سالمندی در کشور وجود دارد که اگر حل نشود به تله جمعیتی خواهیم افتاد لذا در این جشن می خواهیم زیبایی های ازدواج بهنگام و والدگری را به مردم نشان بدهیم.

 

 

 

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: این جشن در روز نخست شامل " دورهمی مجردها"(برنامه ای در راستای ارتقای آگاهی جهت انتخاب همسر) است و در کنار این جشن سه روزه غرفه های متعددی نیز دایر است تا هم جشن و هم فرهنگسازی در مسئله خانواده و جمعیت باشد.

 

 

وی افزود: میهمان ویژه روز دوشنبه، دکتر بی‌بی فاطمه حقیرالسادات از زنان نخبه بین المللی است.

کد خبر 1255845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha