امروز جهاد تبیین کلیدواژه مهم و وظیفه همگانی است

زارعی کوشا گفت: امروز جهاد تبیین کلیدواژه مهم و وظیفه همگانی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا _استاندار کردستان_ ظهر شنبه(۱۳ اسفندماه) در کنگره بانوان اثرگذار اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی مورد هجمه و ترفند دشمنان نظام قرار گرفت و دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنمی‌دارد.

وی با اعلام اینکه، آنچه که در فتنه اخیر شاهد بودیماین بود که  دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای علیه ایران کرد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن روی نقاط قوت دست گذاشت و اخیرا مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان را در مدارس رقم زدند که مصداق آن است دشمن بدنبال القای دشمنی خود به جامعه بویژه نسل نو است.

وی بیان کرد: امروز اگر در حوزه تحصیل بانوان صحبت کنیم از شاخص‌های توفیق جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر است.

استاندار کردستان عنوان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ شهیده در کشور داریم که یک چهاردهم کل شهدای زن مربوط به کردستان است که شهیده فاطمه اسدی یکی از زنان شهیده کردستان است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: مقام رهبری برای اصلاح، تمرکز روی کار برای رفع مشکلات و ضعف‌هاست و نباید اجازه دهیم کسانی با تردستی رسانه‌ای ذهن مردم را منحرف کنند چرا که مردم استان بصیر و آگاه هستند.

وی اعلام کرد: دشمن در ماههای اخیر تلاش کرد کردستان را کانون بحران قرار دهد اما کردستان از شرایط عبور کرد و تلاش شد که با کمترین هزینه از این دوران عبور کنیم و مردم کردستان پاسخ قاطع را در ۲۲ بهمن به دشمنان نظام دادند چون کردستان تنها استانی بود که صد درصد افزایش خضور نسبت به راهپیمایی ۲۲ بهمن قبل از کرونا را داشت.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز جهاد تبیین کلیدواژه مهم و وظیفه همگانی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

کد خبر 1255874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha