یک کارشناس در امور قدس: حفاری تونل، تهدیدی واقعی برای مصلای باب الرحمه است

راسم عبیدات تاکید کرد که اشغالگران به دنبال سیطره بر مصلای باب الرحمه هستند و ادامه حفاری تونل در قدس، تهدیدی واقعی برای این مصلی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المرکز الفلسطینی للاعلام»، راسم عبیدات، کارشناس امور قدس، گفت: حفاری تونلی که توسط اشغالگران در قدس صورت می گیرد، تهدیدی واقعی برای مصلای باب الرحمه است.

 

وی افزود: اشغالگران به دنبال سیطره بر مصلای باب الرحمه هستند.این مکان، یک سوم از مسجد الاقصی است و با این کار می خواهند از رسیدن اهالی قدس به قبرستان باب الرحمه جلوگیری می کند.

 

وی با اشاره به اینکه وقایع کنونی در شهر قدس، موجی از تشدید تنش با اشغالگران را در پی داشته است، تصریح کرد: ملت ما فلسطین در مقابل اشغالگری زیر سایه نبردی که عنوان آن بیت المقدس و الاقصی است به مبارزه خود ادامه می دهد.

 

عبیدات خاطرنشان کرد: دولت فاشیست صهیونیستی در تلاش است تا آیین های تلمودی خود را در داخل مسجدالاقصی تحمیل کند و به دنبال لغو ولایت اردن بر آن است.

 

مقامات اشغالگر به حفاری در تمام مناطق اطراف مسجد الاقصی در بالا و پایین زمین، علاوه بر ساخت تونل در زیر مسجد الاقصی، برای جستجوی بقایای تاریخ یهود که ممکن است مدرک یا شاهدی بر وجود تاریخ یهودیان باشد، ادامه می دهند.

کد خبر 1255924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha