۲۶۰۰دانشجوی مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند|استقبال چشمگیر زائر اولی ها از راهیان نور

سادات کرمی با بیان اینکه امسال ۲۶۰۰دانشجوی مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، گفت: دو رویداد فرهنگی، معنوی و تربیتی اعتکاف و راهیان نور به درستی نشان داد که دانشجویان دانشگاه های استان در خط صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، امیر سادات کرمی-مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا- امروز( 14اسفند) در آئین بدرقه دانشجویان دختر دانشگاه های استان مازندران برای حضور در اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملياتي جنوب کشور که در دانشگاه فرهنگیان شهرستان قائم شهر برگزار شد،اظهارکرد: سال گذشته قریب به هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های استان دراردوهای راهیان نور شرکت کردند.

 

وی با بیان اینکه امسال ۲هزار و ۶۰۰نفر در این اردوها شرکت کردند، افزود: بیش از ۲۰درصد از این زائرین راهیان نور از دانشگاه فرهنگیان هستند.

 

سادات کرمی با بیان اینکه عمده دانشجویان که برای راهیان نور نام نویسی کردند زائر اولی هستند و تاکنون در مناطق عملیاتی جنوب شرکت نکرده بودند، گفت: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن و ضد انقلاب که تلاش داشتند تصویر کاذبی از جوانان ایران اسلامی نشان دهند که علقه های این نسل به انقلاب اسلامی و ارزش های ایرانی اسلامی کاهش یافته است در نام نویسی دانشجویان برای حضور در راهیان نور به درستی مشاهده کردیم که توطئه های دشمنان مختوم به شکست است.

 

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که اعزام به اردوی فرهنگی تربیتی راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی در رده دانشجویی درحال انجام است، بیان کرد: دشمن با نشان دادن بخشی کوچکی از دانشجویان فریب خورده و غافل سعی داشت که کمرنگ شدن علقه های دینی و انقلابی دانشجویی را نشان دهد که اعتکاف دانشجویی با حضور سه برابر ظرفیت نسبت به آخرین اعتکاف قبل از همه گیری کرونا به درستی پررنگ تر شدن علقه های نسل جوان به ارزش های دینی و انقلابی را تصویر کرده است.

 

سادات کرمی خاطرنشان شد: دو رویداد فرهنگی، معنوی و تربیتی اعتکاف و راهیان نور به درستی نشان داد که دانشجویان دانشگاه های استان در خط حضور صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند.

کد خبر 1255930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha