اجتماع موکب های مهدوی در شیروان برگزار می شود

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: اجتماع موکب های مهدوی با حضور مردم شهرستان اعم از جوانان و نوجوانان ۱۷ اسفندماه در محل خیابان سعدی برگزار خواهد شد.

سعید علیپور -مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: باید تلاش کنیم که نسل جوان در مسیر هدایت قرار بگیرند، از این رو برنامه ریزی و برگزاری آئینی طبق سلیقه این نسل اثرگذار خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: از قبل برای اجرای بهتر این همایش برنامه های متعددی از جمله اجرای سرود، سخنرانی، جشن، مسابقه و اهدای جوایز پیش بینی شده است.

 

علیپور خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری مستمر چنین مراسمی بتوانیم در مسیر معرفی امام عصر (عج) به مردم تأثیرگذار عمل کنیم.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با بیان اینکه تبلیغ مهدویت تکلیف مهم و حساس همگانی است و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: جامعه امروز ما نیاز به پاسخ دادن به ابهامات در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با محوریت مهدویت دارد.

 

علیپور تصریح کرد: جامعه شناسان رمز پویایی مکتب اسلام به ویژه تشیع را در انتظار می‌دانند و امام حسین (ع) در واقعه عاشورا برای ما به یادگار گذاشتند که در مقابل ظلم نباید سکوت کرد و باید فرهنگ انتظار مهدویت را با سرباز بودن و گام برداشتن در راه تقویت اعتقادات دینی در جامعه گسترش دهیم.

 

 

 

کد خبر 1255942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha