تلاش داریم تاپایان سال ۱۴۰۲ مددجوی فاقد مسکن در مازندران نداشته باشیم

حسینی پور با تاکید براینکه نباید دستور رئیس دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مددجویان تا پایان سال ۱۴۰۲روز زمین بماند، برلزوم استمرار وفاق و هم افزایی بسیج سازندگی سپاه کربلا با کمیته امداد برای رفع مشکل مسکن تمامی نیازمندان استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران- امروز(۱۴اسفند) در آئین افتتاحیه ویدئو کنفرانسی پروژه های کمیته امداد با حضور ریاست محترم جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران، با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲مددجوی فاقد مسکن در استان نداشته باشیم،‌اظهار کرد: تحقق این مهم نیازمند همراهی خیرین است.

 

وی برلزوم شناسایی نیازمندان و مددجویان استان در تمامی مناطق شهری و روستایی جهت تعیین تکلیف برای خانه دار شدن این قشر تاکید کرد و افزود: پروژه های نیمه کاره تداعی کننده کم کاری است نباید حرف و دستور رئیس جمهور برای خانه دار شدن مددجویان روی زمین بماند.

 

حسینی پور با بیان اینکه هزار واحد برای مددجویان استان احداث شده و قددران همدلی و وفاق مسئولین و خیرین استان برای تحقق این مهم هستیم، گفت: خداوند متعال را شاکریم که در آستانه ولادت امام زمان(عج) مددجویان استان دارای سرپناه می شوند.

 

وی ضمن تحسین بسیج سازندگی سپاه کربلا برای همکاری با کمیته امداد استان جهت خانه دار شدن مددجویان دیار علویان، برلزوم استمرار این وفاق و هم افزایی برای رفع مشکل مسکن تمامی نیازمندان استان تاکید کرد.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم به صورت نمادین کلید چهار منزل مددجویی با دستان استاندار مازندران تحویل مددجویان استان شد.

کد خبر 1255981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha