تدوین ۷۲ خاطره منقول از حاج قاسم/ حضور بیش از ۱۶ هزار دانش آموز کرمانی در گلزار شهدای کرمان

سردار حسنی سعدی با اشاره به استقبال دانش آموزان از برنامه های گلزار شهدا به ویژه در چهار ماهه اخیر، از آماده سازی و تدوین مجموعه ای مشتمل بر ۷۲ خاطره منقول از حاج قاسم در یادواره های شهدا و... خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار محمدرضا حسنی سعدی، یکشنبه (14 اسفند) در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در چهار ماهه اخیر دانش آموزان ۲۴۱ مدرسه در گلزار شهدا حضور یافتند.

 

مدیرگلزار شهدای کرمان افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز از روایتگری و برنامه های فرهنگی گلزار شهدا استفاده کرده و خود نیز در این برنامه ها مشارکت داده شدند.

 

وی تازه ترین حضور دانش آموزان را مربوط به حضور 90 دانش آموز از شهرستان منوجان در جنوب استان دانست و افزود: یکی از مشکلات، عدم دسترسی آسان به اتوبوس برای جابجایی این دانش آموزان جهت بازدید از موزه دفاع مقدس است.

 

مدیرگلزار شهدای کرمان از آماده سازی و تدوین مجموعه ای مشتمل بر ۷۲ خاطره منقول از حاج قاسم در یادواره های شهدا و... خبر داد.

 

وی سپس با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز اظهار کرد: سفره هفت سین گلزار شهدا بازدیدکننده زیادی دارد و لازم است امسال با مساعدت شهرداری سفره زیباتری با گرایش شهدایی تدارک دیده شود.

 

سردار حسنی سعدی اضافه کرد: با توجه به اینکه در چند ماه اخیر ۱۶ هزار  و ۴۷ نفر زائر در محدوده گلزار شهدا اسکان داده شده است برای ایام نوروز نیاز بیشتری به اسکان وجود دارد که حداقل باید چند چادر گروهی تحویل گلزار و تجهیز و نصب شود.

کد خبر 1256001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha