اردوهای جهادی بسیج سهم بسزايی در ارتقاء سلامت جامعه دارد

رحمانیان گفت: اردوهای جهادی سهم بسزايی در ارتقاء سلامت جامعه و پيشگيری از هزينه های گزاف درمان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد رحمانیان امروز یکشنبه (۱۴ اسفند) در نشست تجلیل از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اهتمام و تلاش يک ساله بسيج دانشجويی دانشگاه در برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم بخش های شهرستان های جهرم و خفر گفت: جای خرسندی است كه دانشجويان با انجام كار فرهنگی بزرگ در جهت خدمت به محرومان و قشر ضعيف جامعه قدم برداشته و با علاقه و اشتياق قلبی برای ارائه خدمات بهداشتی و درماني به مردم محروم در اردوي جهادی مختلف شركت کرده اند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه حضور و همكاری پزشكان و متخصصين در رسته هاي مختلف درمان در اردوهای جهادی ستودنی است، افزود: تا كنون با همكاری اين عزيزان و فعاليت بي شمار دانشجويان، بسياری از افراد در روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان های جهرم و خفر خدمات بهداشتی و درماني دريافت کرده اند.

 

رحمانيان عنوان كرد: استمرار اين برنامه ها و مشاركت دانشجويان و پزشكان در جهت ارائه خدمات درماني سهم بسزايي در ارتقاء سلامت جامعه خواهد داشت و بی شك مي تواند زمينه ساز صرفه جويي در اقتصاد و پيشگيری از هزينه های گزاف در حوزه درمان و همين طور كمكی برای مردم باشد.

 

حجت الاسلام زين العابدين دست داده معاون فرهنگي و دانشجويی دانشگاه علوم پزشكی جهرم در ادامه اين برنامه گفت: اردوی جهادی يك كار فرهنگي بزرگی است كه برای اجرای آن از قبل برنامه ريزی و هماهنگي با ساير معاونت های دانشگاه و همين طور تعدادي از نهاد های شهرستان صورت مي گيرد. بدون ترديد انجام اين فعاليت ها نياز به شور و اشتياقي دارد كه دانشجويان و متخصصين دانشگاه با علاقه و خواست قلبی خود در اين كار قدم گذاشته و هدفشان خدمت به مردم است.

 

وي با اشاره به اينكه در سال ۱۴۰۰ پايگاه بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بين ساير پايگاه های علوم پزشكی كشور به عنوان پايگاه برتر شناخته شده است گفت: فعاليت خوب فرمانده پايگاه بسيج دانشجويي دانشگاه در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگي، اجرای اردوهای جهادي در روستاهاي محروم و همكاری دانشجويان موجب شد كه در سال گذشته پايگاه بسيج دانشجويي دانشگاه به عنوان برتر كشوري شناخته شود.


جهانگیر مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم نیز گفت: يكی از مطالبات  مقام معظم رهبري، اميد آفريني در جامعه است كه اجرای اردو های جهادي و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توزيع بسته هاي معيشت در بين اقشار بي بضاعت و محروم جامعه سهمي بسياری در شكل گيري اميد در بين اقشار محروم دارد.

 

کد خبر 1256037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha