رمز موفقیت کشور در اعتماد و اطمینان به جوانان است

صفوی با اشاره به اینکه رمز موفقیت کشور در اعتماد و اطمینان به جوانان است گفت: در هر برهه ای که به جوانان کشور اعتماد و بستر برای فعالیت آنها مهیا شده، شاهد رشد و موفقیت چشمگیری در عرصه های مختلف بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌ سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- امروز(یکشنبه،‌۱۴اسفند)‌در همایش ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان این شهرستان با بیان اینکه دوران جوانی بهترین مقطع حیات انسان است، اظهار کرد: سن جوانی بهترین دوره برای تکامل رشد شخصیتی و معنوی انسان است، لذا همه مسئولین باید برای جوانان برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کنند تا بتوانند از ظرفیت جوانان استفاده بهینه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه امروز تاکید و دغدغه مقام معظم رهبری و همچنین دولت سیزدهم در خصوص اهمیت دادن به جوانان است افزود: ما مسئولین باید خودمان را به جوانان نزدیک کنیم و به عبارتی جوانان هم بایستی آن ارتباط متقابل خودشان را با مسئولین داشته باشند، تا بتوانیم در راستای برطرف کردن دغدغه های جوانان تلاش کنیم.

 

فرماندار رضوانشهر به بسته های حمایتی دولت سیزدهم از جوانان در حوزه های اشتغال، فرزند آوری و ... اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان آن رسالتی که دولت مردمی و مقام عالی استان گیلان به ان تاکید داشته اند را در شهرستان اجرا کردیم.

 

صفوی با اشاره به اینکه رمز موفقیت کشور در اعتماد و اطمینان به جوانان است، تصریح کرد: در هر برهه ای که به جوانان کشور اعتماد و بستر برای فعالیت آنها مهیا شده، شاهد رشد و موفقیت چشمگیری در عرصه های مختلف بوده ایم.

 

وی به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: جوانان امروز کشور ما اگر از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس بیشتر نباشند کمتر نیستند، لذا ما بایستی امروز به نسل جدید ایثار و فداکاری و آن فکر و آن تخصص انسان باوری که در هشت سال دفاع مقدس همان جوان سازی بود، را با میدان دادن به جوانان شکوفاتر و عملی کنیم.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: امروز آینده کشور آن چیزی است که مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و علمی و... آن را به جوانان گره می‌زنند، هویت بخشی و اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف برای توسعه و پیشرفت کشور است.

 

 

کد خبر 1256041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha