نظام واره شغلی زنان در برنامه هفتم با محوریت فرزندآوری پیش بینی شده است

خزعلی با اعلام خبر پیش بینی نظام واره شغلی در برنامه هفتم گفت: حمایت از قانون و طرح جوانی جمعیت در دستور کار است که متناسب با این طرح فرزند آوری، کاهش ساعت کاری بانوان، بحث های بازنشستگی، نحوه محاسبه بیمه نیز مورد نظر قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، انسیه خزعلی با حضور در نشستی که یکشنبه ۱۴ اسفند در سالن شهدای دولت استانداری البرز با حضور جمعی از بانوان نخبه استان برگزار شد گفت: یکی از برنامه های دولت مردمی آیت الله رئیسی توجه به ایجاد توازن و امنیت شغلی بانوان است. 

 

معاون رئیس جمهوری افزود: نظام واره شغلی بانوان در برنامه هفتم پیش بینی می شود که براساس آن این نظام وارد شغلی به واقع درخواست های بانوان شاغل کشور را در نظر می گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه توسعه هفتم توضیح داد: حمایت از قانون و طرح جوانی جمعیت در دستور کار است که متناسب با این طرح فرزند آوری، کاهش ساعت کاری بانوان، بحث های بازنشستگی، نحوه محاسبه بیمه نیز مورد نظر قرار می گیرد.

 

وی اظهار کرد: برای بسیاری از مشکلات و دغدغه های بانوان، پشیبانی قانونی نداریم  و این مسئله ای است که باید اصلاح و مورد توجه قرار گیرد. 

 

خزعلی تصریح کرد: امنیت شغلی بانوان و ایجاد یک توازن منسجم در زمینه اشتغال آنان و مسئولیت ها از جمله مسائل مورد توجه است که در معاون امور زنان و خانواده نسبت به آن تدابیری در نظر گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر 1256045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha