همایش بزرگ نهضت تفسیر قرآن کریم ویژه مبلغان در قم برگزار شد

همایش بزرگ نهضت تفسیر قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور با حضور بیش از ۵۰۰ مبلغ اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، همایش بزرگ نهضت تفسیر قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند ماه) با حضور بیش از ۵۰۰ مبلغ اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان در سالن همایش امامزاده سید علی(ع) در شهر قم، برگزار شد.

 

این همایش به منظور آشنایی هر چه بیشتر مبلغان با جایگاه تقسیر قرآن در تبلیغ همایش نهضت تفسیر قرآن برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع‌زاده-مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه- در این همایش با تشکر از مبلغان اوقاف که طی ایام تبلیغی فاطمیه در مناطق مختلف به ویژه مدارس حضور چشمگیری داشتند گفت: گفته می‌شد میان دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با روحانیت فاصله افتاده ولی حضور مبلغان، موجب می‌شود این فاصله کمتر شود.


وی با بیان اینکه تصور اولیه سازمان اوقاف نیز، استقبال چشمگیر دانش‌آموزان از روحانیون مبلغ به این شکل که شاهد هستیم نبود گفت: در این زمینه معاونان فرهنگی ادارات کل اوقاف استان‌ها هماهنگی خوبی ایجاد کردند و همکاری گسترده آنها سبب استقبال از مبلغان شد.


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه  افزود: 200 نفر از مبلغانی که پیش از این با فضای مدارس آشنا بودند انتخاب شدند و طی هماهنگی با سرگروه‌های تبلیغی و معاونین فرهنگی استان‌ها به مدارس اعزام شدند که در نهایت تعداد آنها به 394 نفر افزایش یافت.

 

شفیع‌زاده با بیان اینکه در فاطمیه امسال و طی پنج روز، مبلغان اوقاف در سراسر کشور در 980 کلاس متوسطه اول حضور پیدا کردند گفت: همچنین در این مدت مبلغان روحانی اوقاف در 450 کلاس متوسط دوم هم به کار تبلیغی پرداختند.

 

لازم به ذکر است ۲ هزار مبلغ از سراسر کشور به منظور شرکت در طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز و طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان به نقاط مختلف اعزام می‌شوند.

کد خبر 1256067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha