خیرین در ساخت مسکن برای محرومان مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند

حسینی‌محراب، از خیران خوزستان دعوت کرد در ساخت مسکن برای محرومان مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند و گفت: باید آموزش‌های مهارتی لازم به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد داده شود تا بتوانند به چرخه‌های اقتصادی استان ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب، امروز یکشنبه (14 اسفند) در مراسم افتتاح یک هزار و 37 واحد مسکونی روستایی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان، اظهار کرد: واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال آغاز و در این آئین کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان تحویل داده شد.

 

استاندار خوزستان، با بیان اینکه امروز در استان خوزستان یک هزار و ۳۷ واحد مسکونی که در طول سال آماده شده بود را به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تحویل دادیم، افزود: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد، خیرین مسکن‌ساز، قرارگاه امام حسن (ع)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و سپاه ساخته شده‌اند.

 

وی از سایر خیران استان دعوت کرد در ساخت مسکن برای محرومان مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند و ادامه داد: دستگاه‌های مختلف نیز در کنار خیران هستند تا این واحدها با قیمت‌های اندک ساخته شوند.

 

حسینی‌محراب، همچنین با تاکید بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، عنوان کرد: باید آموزش‌های مهارتی لازم به خانواده‌ها بزرگ تحت پوشش کمیته امداد داده شود تا بتوانند به چرخه‌های اقتصادی استان ورود کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های مددجویان کمیته امداد می‌توانند پس از آموزش، خوشه‌های صنعتی را در کنار یکدیگر تشکیل دهند، تصریح کرد: با این کار مددجویان کمیته امداد به شرکت‌هایی تبدیل می‌شوند که می‌توانند خود را به تولید برسانند و خانواده را نیز وارد کار کنند.

 

استاندار خوزستان، ابراز امیدواری کرد بتوانیم با کمک هم این خوشه‌های صنعتی را در سراسر استان شکل دهیم و با صنابع کوچک، بزرگ و بازار فعالیت‌های اقتصادی قوی و مدونی داشته باشیم.

 

کد خبر 1256078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha