شهدای شاخص خوزستان به عنوان چهره‌ها و قهرمانان ملی استان معرفی شوند

حسینی‌محراب، بر معرفی شهدای شاخص استان به عنوان چهره‌ها و قهرمانان ملی استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت جوانان، اساتید، هنرمندان، مورخان، روانشناسان اجتماعی و جامعه شناسان در برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب، امروز یکشنبه (۱۴ اسفند) در سومین جلسه ستاد کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، با بیان اینکه شهدا آزادی، دین، ارزش‌ها، نفی استعمار و استثمار را به ما بخشیدند، اظهار کرد: هرچه برای شهدا و خانواده‌هایشان کار کنیم باز هم کم است.

 

استاندار خوزستان، با اشاره به اینکه شهدا یک مسیر حسینی را پیمودند و ما باید پیام‌رسان آنها باشیم، افزود: در کنگره شهدا باید از کارهای فاخر و جدید بهره ببریم و تجربیات همه کنگره‌های شهدا را جمع‌آوری کرده و از موثرترین کارهایی که در این راستا صورت گرفته الگوبرداری شود.

 

وی منویات رهبر معظم انقلاب را بهترین راهنمای ما دانست و اضافه کرد: باید تمامی فعالیت‌ها بر مبنای مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری به عنوان حکیم و دانشمند بزرگ دوران اجرا شود.

 

حسینی‌محراب، با تأکید بر ضرورت شناخت مخاطبان ابراز کرد: اگر مخاطبان کنگره را بشناسیم در آن صورت می‌توانیم کار فاخر و موثر تولید کنیم بنابراین نباید از جوانان، نوجوانان، طلاب، فعالان جوان حوزه‌های مختلف غافل شویم.

 

وی بر معرفی شهدای شاخص خوزستان به عنوان چهره‌ها و قهرمانان ملی استان تاکید کرد و ادامه داد: از ظرفیت جوانان، اساتید، هنرمندان، مورخان، روانشناسان اجتماعی و جامعه شناسان در برگزاری کنگره استفاده شود.

 

استاندار خوزستان، همچنین با اشاره به اینکه باید سیره شهدا در جامعه روایت شود، تصریح کرد: کنگره ملی شهدا باید در شهرستان‌ها نیز برگزار شود و هر دستگاهی نیز در مسئولیتی که برای انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی بر عهده دارد به جای معرفی خود در این کنگره، شهدا را معرفی کند.

 

کد خبر 1256079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha