تجلیل از دو نخبه فعال «صحیفه سجادیه» و «خطابه خوانی» در فین کاشان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: دو نخبه فعال در «صحیفه سجادیه» و «خطابه خوانی» در فین کاشان تجلیل شدند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر(ع) و بزرگداشت روز جوان، دو نخبه فعال در «صحیفه سجادیه» و «خطابه خوانی» در فین کاشان تجلیل شدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: در این مراسم که به همت هیئت مبارکه سجادیه فین بزرگ در شاهزاده هادی (ع) فین برگزار شد، از دو جوان موفق منطقه فین کاشان «مسعود غفاری» «ابوالفضل اکرمی» تجلیل شد .

 

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: این جلسه با تلاوت قاری ممتاز «محمد پهلوانی» و مداحی ذاکر اهلبیت(ع) «سید حسن ساداتی » همراه بود و در ادامه ابوالفضل اکرمی نخستین منبر وخطابه خود را پس از ملبس شدن به لباس روحانیت ارایه کرد.

 

بصیرتی اظهار داشت: در ادامه این مراسم مسعود غفاری فینی رتبه نخست مسابقات کشوری سازمان اوقاف وامور خیریه در رشته صحیفه سجادیه به معرفی کتاب صحیفه سجادیه پرداخت و با اشاره به داستان ملامحمد تقی مجلسی در مورد عظمت وتوجه امام زمان عج به صحیفه سجادیه مطالبی را بیان کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به جوانان دغدغه داشته و مهم ترین شاهد ان تکرار۴۱ مرتبه واژه جوان در بیانیه گام دوم انقلاب و خطاب اصلی معظم له در این بیانیه به جوانان است.

 

حجت الاسلام بصیرتی به اهمیت صحیفه سجادیه به عنوان قرآن صاعد اشاره وخاطر نشان کرد: شیخ محمد صدیق فهیمی از علمای اهل تسنن هرمزگان می گوید؛ به عنوان یک فرد سنّی محب اهل بیت توصیه می کنم صحیفه سجادیه را بخوانید تا قرآن را بیشتر از قبیل بفهمید!

کد خبر 1256084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha