شروع به کار نخستین «جشنواره فرهنگی هنری جوان» در فرهنگ‌سرای فیض کاشانی

همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر(ع) نخستین «جشنواره فرهنگی هنری جوان» به اهتمام خانه فرهنگ جوان و با همکاری فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، این جشنواره با حضور عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، جمعی از هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند آغاز شد.

 

در نخستین جشنواره فرهنگی هنری جوان که در قالب نمایشگاه‌ آثار هنری، کارگاه‌های آموزشی رایگان و نشست جوانان با مسئولین در حال برگزاری است، بانوان هنرمند جوان از منطقه لتحر با ارائه ۴۰ رشته هنری و فرهنگی، آثار خود را در ۲۶ غرفه به نمایش گذاشتند.

 

اجرای سرود توسط گروه دختران آفتاب از پایگاه حضرت رقیه (س) لتحر و گروه سرود طوبی در غرفه رادیو محیطی، معرفی نویسندگان و شهدای منطقه لتحر در غرفه فرهنگی، ارائه نکات لازم و کاربردی با موضوع مهارت‌های زندگی به صورت رایگان از سوی غلام‌عباس کوچکی (روانشناس، مشاور و استاد دانشگاه) در غرفه همیاران سلامت از جمله فعالیت‌های نخستین روز این جشنواره بود.

 

در مراسم آغاز به کار جشنواره جوان، محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) تلاش در مسیر بروز خلاقیت و امید آفرینی، ترویج نشاط اجتماعی و ارزش نهادن به هنرمندان جوان و پرتلاش را از اهداف اجرای این برنامه برشمرد و بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جوانان بویژه جوانان لتحر برای فعالیت‌های آینده سازان تاکید کرد.

 

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره فرهنگی هنری جوان می‌توانند تا روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با مراجعه به فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی واقع در میدان قاضی اسداله - خیابان شهیدان اسلامی تبار از برنامه‌های این جشنواره استفاده کنند.

کد خبر 1256094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha